Redha Al Ansari Exchange er et ledende globalt pengeoverførings - og valutaselskap med grener over UAE. Startet av den berømte Al Ansari-familien, tilbyr vi sterk, sunn konkurranse i bransjen, og er et av de mest foretrukne merkene i UAE. Utvekslingen er en familieeid virksomhet som ble dannet i 1945 med sterke røtter før grunnlaget for De forente arabiske emirater. Redha Al Ansari Exchange var en av de første selskapene som startet valuta og pengeoverføringsvirksomhet i UAE. Børsen ble opprinnelig startet i 1945 av sen Sheikh Ghulam Abbas Al Ansari, lederen av Al Ansari-familien og far til vår grunnlegger den sene Redha Al Ansari. Vårt første registrerte kontor ble etablert i 1979, hvor vi jobbet hardt for å bygge vår stadig voksende kundebase. Våre prioriteringer og verdier i dag har holdt seg det samme siden vår ydmyke begynnelse i 1979. Redha Al Ansari Exchange sørger alltid for at merkevaren holdes i tråd med de forandrede kravene til våre kunder og fremover i markedet. Hundrevis av entusiastiske flerspråklige fagfolk på tvers av våre grener i UAE imøtekomme et bredt utvalg av kunder som kommer fra alle deler av verden. Ved siden av vår vekst de siste tiårene har vi også lagt til andre praktiske tjenester enn valutatjenester og pengeoverføringsløsninger. Vi liker alltid å holde kontakten med kundene som er opptatt av livsstil og tilpasser seg for å gi flere finansielle løsninger under ett tak. Exchange RatesRedha Al Ansari Exchange Vi har et omfattende korrespondanse nettverk med over 50 finansinstitusjoner rundt om i verden, samt en sterk tilstedeværelse i UAE, med 29 grener for alle nasjonaliteter. Våre tjenester inkluderer: 1. Kjøp og salg av sedler i alle større valutaer til meget konkurransedyktige priser. 2. Opprettholde relasjoner med over 60 korrespondenter over hele verden for å lette overføringer i over 30 valutaer. Remittance Services inkluderer telegrafiske overføringer, umiddelbare overføringer, dør til dør leveringstjenester. 3. Sende og motta kontanter i løpet av minutter gjennom Western Union agent steder over hele verden. 4. YellowPay - lønnstjenesten fra Redha Al Ansari Exchange for å utbetale lønnen til arbeidstakere, godkjent av Arbeidsdepartementet og regulert av Central Bank of UAE. 5. Salg og kjøp av statsobligasjoner. 6. Redha Al Ansari Exchange er den eneste autoriserte utveksling for salg og opplading av RTA NOL-kort og Salik-lade. 7. Kontantforskudd mot store internasjonale kreditt - og debetkort (Visa, Master) via noen av Redha Al Ansari-utvekslingsstedene. Dette er en ekstra tjeneste gjengitt av etableringen, som en del av one-stop-butikken for komplette valutamarkedsvirksomhetsløsninger. 8. Du fakturerer utbetalinger. 9. Kredittkortbetalinger for Mashreq Bank, Dubai First, First Gulf Bank, RAKBANK og RBS. 10. Mobile up-up-tjenester, tilgjengelig for India, Indonesia, Nigeria, Pakistan, Filippinene, Sri Lanka, Uganda og Vietnam. Lignende butikker KategorierNy ledig stilling på Al Ansari Exchange i UAE Ser du jobb i uaeAl Ansari Exchange, et ledende utvekslingsselskap i UAE med det største grenenettverket, startet som en offshoot av en blomstrende generell handelsvirksomhet i Al Ansari-familien nesten 60 år siden først og fremst for å imøtekomme valutahandel og overføringsbehov hos sine handelspartnere og kunder, på en tid da formell bank var ennå ikke etablert i landet. Det er et av de beste selskapene i uae. Do online jobbsøking gjennom nedenstående lenker og gjelder direkte. Ny jobbstilling på Al Ansari Exchange i UAE Respekt sir Mam, jeg er Thineeshmon K. R, jeg er en jobbsøker. nå iam i dubai. Jeg har 7 års ekspertise i forskjellige transportører som kontoadministrator. strore incharge og Admin assistent. if eventuelle ledige stillinger som er rapportert i organisasjonen din, kontakt mitt nummer mob: 00971553547932. CRISTY OMPOY Muraqabat Road, Alriga, Deira, Dubai De forente arabiske emirater Mobilnummer: 971507484966 E-post. cristyompoy23gmail Karrieremålsetninger Å sikre en ansvarlig stilling i et progressivt selskap som vil utnytte mitt fulle potensiale, ferdigheter og erfaring, samt å gi vekstmuligheter. EDUCATIONAL BACKGROUND 23 mars 2020 8211 SOUTHERN MINDANAO COLLEGES, Filippinene BS i bedriftsøkonomi, mindre i regnskap og entreprenørskap. Major i Markedsføring. Mars 2013-2014 8211 SOUTHERN MINDANAO COLLEGES Fullført jobben som gjør det mulig for engelskfaglig (JEEP) - kurs ARBEIDSOPPLEVELSE OFFICE CLERK KONTOR ASSISTANT PAGLAUM MULTI-PURPOSE SAMARBEIDENDE Rizal Avenue, Balangasan District, Pagadian City, Zamboanga del Sur. Filippinene July2014-July 2015 Plikt og ansvar: Svar telefoner og hilse klienten hjertelig Assist i å fylle oppgaver Utfør grunnleggende bokføringstjenester Koordinere og organisere avtaler og møter Oppdatere og vedlikeholde database som postlister, kontaktlister og klientinformasjon Sikre kontorutstyr i vedlikehold av eiendommer og vedlikehold Hang-up-selskapspolitikker rundt kontoret Hent filer for personell Utfør dataoppføring Oppbevar kontorområdet rent og ryddig Organiserings - og planleggingsferdigheter Arbeidsstyring og prioritering av ferdigheter Verbal og skriftlig kommunikasjonsferdighet Problemløsing Kompetente datakompetanse, inkludert MS Office-tilsvarende CERTIFIKATER: Autentisert og bekreftet (tilgjengelig på forespørsel) Fødselsdato: 23. juli 1992 Alder: 23 år Nasjonalitet: Filippinsk Sivilstatus: Gift Passnummer: EC4697173 Visa Visa: Utløp: 13. september 2016 Jeg jobber i uae siste 2.Jeg har opplevd i bank 8230mob..05566568 32 Jeg søker etter stillingen til en vestlig unionsoperatør, AutoCAD-operatør. Evne til å styre et designteam med en samarbeidende lederstil som setter pris på relasjoner både internt og eksternt, samt sikrer høy kvalitet på design. Eksepsjonell grafisk presentasjon. Mulighet til å kommunisere effektivt i presentasjoner og skrift. Evne til å utvikle og fullføre prosjekter uten fortsatt direkte veiledning Gjør bygningsdesign og planlegging Avansert kunnskap om møbler, inventar og utstyr (FFampE), arkitektoniske detaljer, belysning, kunstskilting, farge og materialer for å gjennomføre designintensjon. Bevist evne til å prioritere for å møte tidsfrister og gi høy kvalitet til kundene. Minst 3 års yrkeserfaring i heis, gjestfrihet og flerfamilieprosjekter krevde Autocad 2d amp3d i interiørdesign eller arkitektur evne til å bruke Autocad. Sterk organisatorisk kompetanse Mulighet til å jobbe godt under press, jonglere og prioritere flere prosjekter og justere arbeidet tilsvarende, ofte mot stramme tidsfrister. Utmerket muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne. Mulighet til å samhandle med ledende ansatte, eksterne klientorganisasjoner og leverandører. Mobil no 05225626308221 Respektert sir, jeg Jeg er Shahid. Jeg ser etter ledig stilling i regnskapsområdet. Jeg har mer enn 3 års erfaring. som regnskapsfører, generalaccoutant. Jeg er umiddelbart tilgjengelig. kandidat. pls informer meg om eventuelle ledige stillinger min kontakt nr: 00971 50 541 2132 Jeg håper du gjør det bra. Jeg vil gjerne at du skal vurdere søknaden min for egnet jobb med tanke på min utdannelse og arbeidserfaring hos ditt respekterte selskap. Som du kan se fra CV, har jeg fullført B-graden min med æresbevisninger. Jeg håndterer nesten 7,3 års erfaring i kundeservice representant og salg. Jeg ville være glad hvis du kunne ta opp tid og se på profilen min. Gi meg beskjed om deres jobbkrav, slik at jeg kan komme til et intervju. Jeg venter på ditt gode svar. Telefon-0522048791 Sharjah UAE Takk og beste hilsen, Ifthikhar Ahmed Jeg er shijin raj pcki leter etter ledig stilling i forex feltet. pls informer meg om eventuelle passende ledige stillinger 1.Four år og ni måneders erfaring i Weizmann Forex Ltd. Som seniorleder 2.Et års erfaring i LULU FOREX PVT LTD 3.Present jobber hos BFC FOREX OG FINANSIELLE TJENESTER PVT LTD Min kontaktnummer: 91 7034895845 Kjære herre, jeg er Hayatullah fra ARBEIDSOPPLEVELSE OFFICE CLERK OFFICE ASSISTANT Orion Contracting Company 2 år. og lagre Apdate Meterial, alle folketidsark. Min kontaktnummer: 971-522107320 Jeg vil benytte anledningen til å spørre om muligheten for nåværende stillinger i organisasjonen og å være med i samme område. Gitt min relaterte erfarne og utmerkede evner, vil jeg sette pris på din vurdering for å gjennomgå legitimasjonene og erfaringene mine. Og igjen, takk for din tid og håper å høre fra deg snart. Vennlig hilsen. Jelyn Diras
No comments:
Post a Comment