Saturday 21 October 2017

Forex Dør Til Dør Australia


Forex-organisasjonen har vært i forkant av Remittance and Cargo service verden siden tidlig på 80-tallet. Uansett i verdensfilipinene er de blitt kjent med Forex som navnet de kan stole på. Forex er forpliktet og dedikert til å tilby den beste servicen tilgjengelig i markedet og fortsetter å produsere innovative produkter og tjenester som er verdifulle og relevante for de oversjøiske filippinske samfunnene over hele verden. Forex kreditter rask vekst og en sterk lojal base av kunder til ærlig, responsiv og gjennomsiktig service. Mange mindre operasjoner etterligner Forex, men mangler hjertet for å tjene den utenlandske filippinske og heller se virksomheten som et middel til å tjene penger, pass opp for sine falske løfter. Vi leverer kjærlighet, dør-til-dør, hjerte til hjerte. Forex, feire over 24 års tjeneste til oversjøiske filippinske. Hvordan Forex-organisasjonen startet FOREX startet operasjon i USA i juni 1983 med en tomans stab som jobbet i et kabinett på Mcpherson Square, Washington DC. Forex var den første ikke-bankenheten som ble godkjent og anerkjent av Filippinens sentralbank. Fra den lille begynnelsen har den vokst til å være nei. 1 dør-til-dør selskap i USA med kontorer i de fleste stater og nå med kontorer over hele verden. Forex-organisasjonen tar ikke bare imot filippinene i Amerika. Nå er Forex verdensledende innen dør-til-dør service til Filippinene med kontorer i USA, Canada, Europa (Spania, London, Italia, Østerrike og mer), Asia, Midtøsten, Australia og med nye kontorer fortsetter å åpne flere steder. Hvor enn Filippinene kan være over hele verden, vil Forex være der for å berøre liv, levere kjærlighet, dør-til-dør, hjerte til hjerte. Forex - verdensledende innen dør-til-dør service og ledende forwarder på Filippinene. Forex Australia ble innlemmet og grunnlagt av den sene fru Ines C. Campos i juli 1997 som et proprietært aksjeselskap med det formål å betjene behovene til utstationerte filippinere i Australia. Ektemann og administrerende direktør Mr. Enrique Campos med sine barn og dedikert ansatte jobber hardt for å holde løftet om å gi den raskeste, tryggeste og mest pålitelige servicen i markedet. Vi forstår at du trenger å sende personlige varer til dine kjære og ha ro i sinnet når boksen forlater hjemmet ditt og behovet for dine kjære til å motta varene trygt og effektivt. Vi på Forex er stolte og jobber hardt for å oppfylle hele sirkelen for å levere den kjærligheten fra dør til dør, person til person, fra hjerte til hjerte. Uansett hvor filippinere kan være over hele verden, vil Forex være der for å berøre liv, levere kjærlighet, fra dør til dør, fra hjerte til hjerte. Gjentatt SMS-bekreftelse når du sender penger Forex World Australia Hvorfor velge Forex Testimonials Hei Forex World, jeg ville bare liker å takke dine ansatte for rask og effektiv forsendelse av mine 4 balikbayan bokser de ankom, og ble levert i Manila til tider og i utmerket stand. Kan du levere 2 mer vanlige bokser til adressen min, vennligst jeg planlegger å sende dem de neste 2 månedene Mabuhay Hei til alle på Forex. Min pakke kom hit i Manila i går, høydepunktet på min (og min døtre) dag. Alt var intakt og kom i god stand. Jeg ville bare rose deg alle for den utmerkede servicen og kommunikasjonen du holdt med meg under hele transaksjonen. Jeg satte spesielt pris på e-postoppdateringene som fortalte meg hvilke elementer som hadde kommet. Ive anbefalt Forex World til flere personer, og jeg vil selv benytte tjenesten din en gang igjen i år. Hei til alle på Forex, Min pakke kom hit i Manila i går, høydepunktet på min (og min døtre) dag. Alt var intakt og kom i god stand. Jeg ville bare rose deg alle for den utmerkede servicen og kommunikasjonen du holdt med meg under hele transaksjonen. Jeg satte spesielt pris på e-postoppdateringene som fortalte meg hvilke elementer som hadde kommet. Ive anbefalt Forex World til flere personer, og jeg vil selv benytte tjenesten din en gang igjen i år. Bare en kommentar til din tjeneste. Jeg liker virkelig hele denne prosessen. Så effektiv og mindre tidkrevende sammenlignet med et selskap som jeg brukte i minst en god 2 år. Fra nå av vil jeg bare sende penger gjennom etableringen din, og jeg vil anbefale dette til alle vennene mine her i Canberra. God jobb minus R C - Canberra Jeg vet at du har et veldig godt rykte, så jeg takker for bedriftens integritet og er glad for å gjøre forretninger med deg. Vi vil takke deg for at du er så presis og så fort i din tjeneste. Vi har vært veldig imponert over din feilfri og levering og mottak av våre varer. Vi vil gjerne kontakte deg i fremtiden for eventuelle overføringer, slik at du igjen blir positivt overrasket over den overlegne ytelsen til FOREX. Vi har brukt FOREX til fraktkasser fra Australia til Filippinene før, og har vært veldig fornøyd med tjenesten Nyheter og oppdateringerOur Cargo har over 16 års erfaring i balikbayanindustrien. Vårt oppdrag er å gi det filippinske samfunnet størst verdi for sine fraktbehov. Vi streber etter å gi en Premier Door til Door Balikbayan Box service. Forpliktet til dyktighet og kundetilfredshet. Vår rekord snakker om hva vi kan gjøre for det filippinske samfunnet i Storbritannia. Forsikret og bevist - Siden etableringen i Storbritannia i august 1999, har vi nå sendt mer enn 100 000 balikbayan bokser. Kontakt oss Koble med oss ​​Vår leveringsarm

No comments:

Post a Comment